.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه مجلس خبرگان درباره 25بهمن


در جلسه ظهر امروز 27/11/1389، هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری پیشنهادهای كمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه كه در دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری تشكیل گردید و حضرات آیات شاهرودی، محمد یزدی، صادق آملی لاریجانی و ابراهیم رئیسی و احمد خاتمی حضور داشتند، مقرر شد اجلاس رسمی این مجلس در تاریخ 17 و 18/12/1389 در تهران برگزار شود.

در این جلسه با تشكر و قدردانی از حضور حماسی مردم سراسر كشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه، ابعاد وقایع 25 بهمن ماه در تهران مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد بیانیه مجلس خبرگان رهبری در محكومیت این اقدام منتشر شود.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران ادام الله شوكتهم

السلام علیكم و رحمه الله و بركاته

راهپیمایی باشكوه بیست و دوم بهمن شما مردم در سی و سومین فجر انقلاب اسلامی بیعتی مجدد با نظام مقدس اسلامی و آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن و شهیدان عزیز و نشانه‌ای دیگر بر بیداری، بصیرت، رشد سیاسی و موقع‌شناسی شما امت وفادار بود.

این روزها خوشبختانه، شاهد امواج خروشان خیزش امت اسلامی در بسیاری از كشورهای منطقه، به‌ویژه در مصر هستیم كه امید می‌رود با بیداری، آگاهی و متانت تا رسیدن به اهداف مقدس خود در صحنه بمانند و مراقب باشند اجانب، انقلاب بزرگشان را مصادره نكنند.

لكن متأسفانه فتنه‌گران با اعلام دروغین حمایت ازمردم تونس و مصر، تلاش كردند تا این خیزش بزرگ را تحت‌الشعاع قرار داده و آن را از نقطه كانونی جهان خارج كرده و با اغتشاش آمریكایی، صهیونیستی و ضدانقلابی، فضای نفس‌كشی برای استكبار فراهم آوردند، گرچه بحمدالله مورد اقبال مردم قرار نگرفتند و با بی‌اعتنایی مردم مواجه شدند. لیكن این عده قلیل با اهانت به مقدسات، هویت ننگین ضداسلامی خود را نشان دادند.

اغتشاشات 25 بهمن بار دیگر به وضوح نشان داد كه سخن از جریان انقلاب و ضدانقلاب است، بر این اساس مرزبندی شفاف صفوف و اعلام جدایی جریان انقلاب از ضدانقلاب یك تكلیف شرعی، سیاسی و انقلابی است، مجلس خبرگان رهبری ضمن محكوم كردن این اغتشاشات و آفرینندگان آن یعنی سران فتنه كه بهترین خدمات را به آمریكا و رژیم صهیونیستی نمودند، امت بزرگوارمان را همچنان دعوت به پاسداری از نظام مقدس اسلامی، هوشیاری، وحدت و تبعیت از مقام معظم رهبری مدظله العالی می‌نماید./90

مجلس خبرگان رهبری


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.